Városlista
2024. december 26, csütörtök - KARÁCSONY

Hírek

2019. Április 18. 17:29, csütörtök | Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

Kevesen használják a tévés és internetes gyerekzárakat

Kevesen használják a tévés és internetes gyerekzárakat

Kevés szülő használja a televíziós és internetes gyerekzárakat, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fel fogja szólítani a szolgáltatókat, hogy népszerűsítsék azokat a káros tartalmak kiszűréséért.

A hatóság csütörtöki, az MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta, a szolgáltatók egyre szélesebb körben adnak lehetőségeket a kiskorúak védelmére, de gyakran eltérnek a médiatanács gyerekzárajánlásában foglaltaktól, és nem alkalmazzák a káros tartalmakra utaló különféle eszközöket. Az NMHH ezért az ajánlás figyelembe vételére is felszólítja a szolgáltatókat.

A médiatanács felülvizsgálta a gyerekzárajánlását is, és megállapította, hogy a módosítása műszaki szempontból nem indokolt - tették hozzá.

Ezek érdekelhetnek még

2024. December 25. 12:26, szerda | Életmód

Karácsony - Steinbach József: a gyógyulás útja a másikra figyelő bibliai kedvesség

A világnak a másikra figyelő, az életet építő \"bibliai kedvességre\" van szüksége; és ez egyben a gyógyulás egyetlen útja is, mert a másikra figyelve az ember elszakad a saját sebeitől.

2024. December 25. 12:25, szerda | Életmód

Ferenc pápa megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, megkezdődött a szentév

Ferenc pápa kerekesszékben ülve megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, és ezzel kezdetét vette a jubileumi szent év, amelynek legelső eseménye az ünnepi mise, amelyet az egyházfő a bazilikában vezet szenteste.

2024. December 24. 10:35, kedd | Életmód

Karácsony - Erdő Péter: hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára

Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára

2024. December 23. 09:06, hétfő | Életmód

Jónak lenni jó! - 516 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában

516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában - hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.