Hírek
2018. Február 28. 09:51, szerda |
Életmód
Forrás: mti
Egyre népszerűbb az alkoholmentes sör
Tavaly 25 százalékkal, 114 ezer hektoliterre nőtt az alkoholmentes sörök fogyasztása Magyarországon, vagyis csaknem 23 millió korsóval fogyott e változatból.
A mennyiség így sem éri el a hazai sörpiac 2 százalékát - ismerteti a szerdai Világgazdaság a Magyar Sörgyártők Szövetségének előzetes adataira hivatkozva.
Schillinger Attila, a sörszövetség igazgatója arra számít, hogy e termékcsoport értékesítése az idén is töretlen lesz. Mint mondta, a műszaki fejlődés lehetővé teszi, hogy valóban sörízű alkoholmentes sörök készüljenek.
A gazdasági napilap cikke szerint nemzetközi trend az alkoholmentes sörök térhódítása, a CNN Money szerint már 2016-ban 5 százalékos növekedést jósolt e kategóriának az Euromonitor International, míg a teljes sörpiac kicsit zsugorodott.
A globális piac 43 százalékot nőtt 2011 és 2016 között, ma már négyszázféle alkoholmentes sör kapható.
Ezek érdekelhetnek még
2024. December 25. 12:26, szerda | Életmód
Karácsony - Steinbach József: a gyógyulás útja a másikra figyelő bibliai kedvesség
A világnak a másikra figyelő, az életet építő \"bibliai kedvességre\" van szüksége; és ez egyben a gyógyulás egyetlen útja is, mert a másikra figyelve az ember elszakad a saját sebeitől.
2024. December 25. 12:25, szerda | Életmód
Ferenc pápa megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, megkezdődött a szentév
Ferenc pápa kerekesszékben ülve megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, és ezzel kezdetét vette a jubileumi szent év, amelynek legelső eseménye az ünnepi mise, amelyet az egyházfő a bazilikában vezet szenteste.
2024. December 24. 10:35, kedd | Életmód
Karácsony - Erdő Péter: hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára
Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára
2024. December 23. 09:06, hétfő | Életmód
Jónak lenni jó! - 516 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában
516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában - hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.